Forum Non-Officiel de Guild Wars !

Connexion
La date/heure actuelle est Mar 16 Oct - 16:32 (2018) - créer un forum
Voir les messages sans réponses
Nouveau ! Le Forum est traduis en anglais, clique ici pour traduire.
Nouveau ! Le site du forum vient d'ouvrir ces portes !! Cliquer ici !
Aide pour donjon

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Guilds Wars Index du Forum -> Disscusion Général -> Espace détente -> Une astuce à nous faire passer ? C'est Ici !!
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
ben
Niveau 0
Niveau 0

Masculin Capricorne (22déc-19jan) 蛇 Serpent
kilos (Or): 2
Moyenne de kilos ( Or): 2,00
Nom sur Guild Wars: Luna Thang
Niveau :: 20

MessagePosté le: Ven 15 Fév - 17:30 (2008)
Sujet du message: Aide pour donjon
Répondre en citant

Voilà, j'ai fait une petite découverte lorsque j'étais entrain de faire un donjon avec ma guilde !

Le donjon dans lequel je me trouvais, était très sombre. A ce moment là, j'avais la carte de mission affichable a l'aide de la touche [u].
Comme le donjon était très sombre, je me suis dit que je vais augmenter le gamma dans les options de graphismes [F11].
C'est alors que je me suis rendu compte que la carte du donjon apparaissait plus clairement.

Du coup j'utilise se moyen pour trouver mon chemin plus facilement. cela marche aussi pour les égouts dans Cantha.

J'espère que cette petite astuce vous aidera dans vos missions future, et après tout je suis peut ètre pas le seul a connaitre cette astuce.

Bon jeu a tous.

Publicité

MessagePosté le: Ven 15 Fév - 17:30 (2008)
Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Larax
Webmaster
Webmaster

Masculin Sagittaire (22nov-21déc) 狗 Chien
kilos (Or): 4 639
Moyenne de kilos ( Or): 90,96
Nom sur Guild Wars: Trifal Heros
Niveau :: 18

MessagePosté le: Lun 18 Fév - 12:40 (2008)
Répondre en citant

Salut,

Déjà, bienvenue ! Very Happy

Merci de cette petite astuce que tu nous apporte parmis nous.
Si tu en n'a d'autres, tu peux nous les dire. C'est très interessant car je la connaissais pas cette astuce... Wink

++
Larax

Visiter le site web du posteur
goodlovej
Niveau 0
Niveau 0

kilos (Or): 6
Moyenne de kilos ( Or): 1,00

MessagePosté le: Mar 10 Mai - 04:13 (2011)
Répondre en citant

Blizzard wow power leveling Entertainment is on the verge of releasing the third expansion for the behemoth that is World of Warcraft - Cataclysm.wow power leveling Promising a totally wow power leveling redefined experience from 1 to 60,wow power leveling as well wow power leveling as an additional 5 levels,world of warcraft power leveling new raids, new zones,cheap wow power leveling a new profession, two new races, new race/class combinations and a redefined skill and glyph system, Blizzard are selling cheap wow gold this as the biggest expansion to date. In this blog post I will discuss what I've discovered about some of the new content offered in the prequel event to Cataclysms launch - The Sundering - and whether Blizzard have truly redefined the player experience we all knew,maple story mesos some loved and some abhorred.
wow power leveling,
wow power leveling,    
world of warcraft power leveling,  
cheap wow power leveling,
cheap wow gold,
maple story mesos,

goodlovej
Niveau 0
Niveau 0

kilos (Or): 6

MessagePosté le: Mar 10 Mai - 04:14 (2011)
Répondre en citant

She may ]wedding dresses have worn Jimmy Choo 'Macy' platform sandals for her country-chic wedding to Jim Toth, but after the vows,prom dresses Reese Witherspoon changed into something more comfortable.
"I danced for wedding dresses four hours until I had to put cowboy boots on," Witherspoon said in an appearance on wedding gowns 'The Ellen DeGeneres Show' Thursday. "I changed into cowboy boots from those awful Mother of the Bride dresses uncomfortable shoes."
Witherspoon's wedding gowns wedding included lots of country music performed by a bluegrass rockabilly band followed by a DJ.
It was "small and…nice," she said. "My family, it was great-kids, dancing!"
wedding dresses,
prom dresses,
wedding dresses,
wedding gowns,
Mother of the Bride dresses,  
wedding gowns,

ahead168
Niveau 0
Niveau 0

kilos (Or): 7

MessagePosté le: Jeu 15 Sep - 09:33 (2011)
Répondre en citant

The short story on this is that Blizzard is afraid of their player base. I'm not too surprised given them many people I knew were originally going to dodge WoW based on the sort of person you tend to bump into when playing Star Craft. Still, if players want to dual wield fish, why not let them? After all, female warriors have already tanked in thongs and bikinis.
As I stood in front of the nameless Undercity Auctioneer looking for some cheap yet essential foliage to grind up for more potions, I wondered why the process of leveling my profession had to be so…gold intensive. After giving up on that endeavor I looked through the glyphs I still didn't have and teleported back to the front lamenting my lack of gold. At times like these I often wonder if I'd be willing to throw down some cold, hard cash to alleviate my virtual woes. I've done it plenty in other games like Vindictus and League of Legends, why not in the biggest MMO of them all?
World of Warcraft Gold,
World of Warcraft Gold,
World of Warcraft Gold,
cheap wow gold,
cheap wow gold,
last chaos powerleveling,
runescape gold,

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 16:32 (2018)

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Guilds Wars Index du Forum -> Disscusion Général -> Espace détente -> Une astuce à nous faire passer ? C'est Ici !! Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Portail | Index | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation